پانیساپانیسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

من و دخترم

تولد یکسالگی عشقم با تم لوراکس

1394/6/21 12:52
نویسنده : مامان پانیسا
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چه روز خوبیه خونه شده چه روشن

 

پر از صدای بچه هاست روز تولد من

 

امروز همه دوستای من تو خونه ی ما هستن

 

همه کنار همدیگه نزدیک من نشستن

 

شمعا رو من فوت می کنم تا صد سال زنده باشم

 

کنار مادر و پدر همیشه پاینده باشم

 

کاغذای رنگ و وارنگ تو خونه کرده غوغا

 

بادکنکای جشن من قشنگه قد دنیا

 

دوستم به من هدیه دادن یه توپ رنگی رنگی

 

هیشکی تا حالا ندیده هدیه به این قشنگی

 

هدیه به این قشنگی

 

 

بالاخره روز تولدت رسید دختر قشنگم..امسال ما تولدت رو با اینه که 29 اسفند بود روز 2 فرئردین گرفتیم تا داییها هم بتونن از تهران بیان...دلغکدلغکجشنجشن

 

 

 

مامان و بابا کلی واسه تولد امسالت زحمت کشیدن و تمام وسایل تم رو خودشون سفارش دادن ..تولد با تم لوراکس

عدد سن تولد

 

 

عدد سال تولد

 

 

ظرف پاپ کورن

 

 

 

کیک تولد که خیلی هم خوشمزه بود

 

 

شام تولد:

جو جه کباب-خورشت قیمه بادمجون - سالاد ماکارونی - شالاد کاهو-ژله خرده شیشه - ژله تخم مرغی - ژله آکواریوم - ژله پرتقال - ژله گل بود که کلا فراموش کردم عکس بگیرمدلخور

 

 

 

 

خلاصه این که تولد به خوبی برگزار شد ولی مامانی خیلی خیلی خسته شد

کادو مامان و بابا به شما هم یه دستبند طلا بود

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و دخترم می باشد