پانیساپانیسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

سفر به جنوب(یزد-بندر عباس- قشم) در 21 ماهگی عسل

1394/8/19 13:15
نویسنده : مامان پانیسا

یه سفر خوب و عالی سه نفره به سمت جنوب...............

الان پاییزه و جون میده برای رفتن به سمت جنوب چون تو این فصل هوای جنوب عالیه...بابایی ماشین جدیدشو که تحویل گرفت تصمیم گرفتیم یه سفر بریم و چون مامانی تا به حال قشم نرفته بود پس راهی اونجا شدیم صبح زود که راه افتادیم نزدیکای ظهر رسیدیم به کاشان ناهار رو اونجا خوردیم و دوباره راه افتادی و کم کم داشت غروب میشد که رسیدیم یزد...یه هتل خیلی خوشگل و عالی پیدا کردیم تو بافت قدیمی شهر از اون خونه قدیمیا که حالا تبدیل به هتل شده بود...انقدر فضای داخلش خوشگل بود که من ترجیح میدادم همونجا رو بگردم و بیرون نرم

اون شب رو کلی تو فضای هتل گشتیم و عکس گرفتیم و برای شام رفتیم یه رستوران عال سنتی و شام خوردیم و زود برگشتیم هتل تا فردا صبح زود بریم به سمت بندر عباس

فردا صبح به سمت بندر حرکت کردیم و شب رسیدیم.....اون شب رو خونه یکی از فامیلا موندیم  و فردا صبحش رفتیم اسکله تا با لندی کراف و ماشین خودمون بریم قشم

وارد جزیره که شدیم هوا عالی بود....ما اول رفتیم درگهان و اونجا هتل گرفتیم و روزای بعدش کل جزیره رو گشتیم( ساحل لاکپشتها - جنگلهای حرا - جزیره هنگام - دلفینها و.....) و البته کلی خرید و کلی غذاهای دریایی عالی

با قایق سواری کلی حال میکردی و نزدیک جزیره هنگام با دستای کوچولوت واسه ماهیا کیکی میریختی و او نا هم جمع میشدن نزدیک قایق ما و شما هم کلی ذوق میکردی