پانیساپانیسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

من و دخترم

زردی پانیسا

1394/4/17 15:57
نویسنده : مامان پانیسا
179 بازدید
اشتراک گذاری

پانیسای قشنگ مامان روزای اول تولدت به خوشی گدشت اما بعد از مراسم شب هفتمت ما متوجه شدیم که شما زردی داریگریه بابایی و عمه میترا شما رو برای چکاب بردن دکتر و دکتر بهشون گفته بود انقدر زردیت زیاده که باید بستری بشی...وقتی بابا تلفنی به من خبر داد اصلا نفهمیدم خودمو چظوریرسوندم بیمارستان....ما سه روز بیمارستان بودیم تا شما بهتر شدی و تو این سه روز من از پیشت تکون نخردم و وقتی شما زیر دستگاه بودی کار من همش اشک ریختن بود..بعد تز سه روز اومدیم خونه و دو روزم تو خونه برات دستگاه گرفتیم اما این زردی لعنتی تا سه ماهگی با شما بود تا کم کم از بدنت خارج شد....خیلی روزای بدی بودغمناک

پسندها (1)

نظرات (1)

شاپرک مامی
17 تیر 94 16:19
man hamblogfa baraye karaye khodam web dashtam baraye dokhtaram enja khoshhal misham sar bezani khoda hefzesh kone dokhtare nazi darin
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و دخترم می باشد