پانیساپانیسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

من و دخترم

5 ماهگی و سفر تهران

1394/5/1 0:18
نویسنده : مامان پانیسا
321 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان یه ماه دیگه هم گدشت و شما 5 ماهه شدی

 

 

پانی جون شما دیگه خدا رو شکر نه کولیک داری و نه زردی و یه خانم عسل و دوست داشتنی شدی که همه واست غش میکنن از عشق مامان جون به شما که هر چش بگم کم گفتم یه جمله جالب میگه مامان جون. هر وقت شما رو میبینه میگه من تا حالا نفهمیده بودم عاشقی چیه ولی از وقتی پانیسا به دنیا اومده من معنی عشق رو فهمیدمبوس

توی این ماه شما حسابی قل قل باری میکنی و رو شکمت میخوابی و سرت رو میاری بالا کار مامان هم شده شما رو از زیر میز و مبلا بکشه بیرون..

دایی حسین و خاله نسترن که عاشقتن و به اصرار اونا ما یه سر رفتیم تهران خونشون  هم به شما خوش گدشت هم ما وهم خانواده دایی جون....

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و دخترم می باشد